2/5 -08[Olyckan var framme]

Vilket skönt väder det blev helt plötsligt där ute:) Det tackar jag för.

image364

Tidigare idag började tanterna på andra sidan att skrika och en sprang illa kvickt. Då hade de hittat ett sorkbo som låg på rullbandet(!) Det låg två små nyfödda ungar där i. Tanterna var rädda och sa att de skulle lägga dem i en låda och kasta i väg dem, så den ena tanten kom med en låda och en annan skulle lägga ner dem i den. Men hon var så rädd att hon slängde ner dem, och tyckte det var jätte festligt att den ena hamna på rygg.
Usch vad hemska de är tyckte jag. MEN.. efter lunchen blev det värre.
När jag kom fram till min stol såg jag en stor spindel och blev helt hysterisk (som vanligt) och trampade ihjäl den. När jag sedan tog en steg bakåt kändes det konstigt under foten så jag kollade ner och botsavligen skrek.
Jag hade trampat på en sorkunge! Dess inälvor hade kommit hur den och den försökte gå framåt och fattade inte vad som hänt. Jag fick så dåligt samvete. Stackaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback