7/5 -08[Dumma kossa]

image384

Har verkligen träningsvärk sen igår, som tur är bara i benen, lite i ryggslutet. Hade det vart mer i ryggen och armar hade jag börjat gråta.
Men nu ska jag få göra det i morgon med, som tur är utomhus, och inte med någon pincett. Men dessvärre ska jag vara ute med bara thailänskor. Så JÄVLA roligt!
Jag sa till Tim att jag vill inte vara den enda svensken ute i morgon.
Tim: du måste lära dig att kunna prata med dem.
Jag: men de pratar ju inte svenska.
Tim: jo lite kan de.
Jag: Jasså?!
Tim: om de inte pratar med dig så får du var här efter frukost.
Jag: JA!
Sen stod jag och blängde på alla, inte fan prata de svenska. Jädra dumma kossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback