29/11 -08[Inte på humör]

Det är så konstigt. Jag kommer på en massa att skriva när jag är på promenad och har för mycket fritid men när jag sätter mig här så är det torka där uppe.
Nu kom jag på nåt!

Det finns en tjej i köket som är super otrevlig, i och för sig är alla det utom en för hon är servitris ibland. Men den här tjejen, hon är något (jag vet inte vad dock) och är tyken utav bara dess like. Hon är som Jonna, men Jonna kan jag hantera. Igår plockade vi in till kallköket och jag undrade om de ville ha något av det. Super otrevligt svarade hon "det är väl självklart". Men nej det är det inte!
Jag ska nog börja bli som Pim och våga säga det jag vill istället för att klaga till andra.

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag är väl snäll?! Be henne dra åt pipsvängen!

2008-11-29 @ 17:28:21
Postat av: mamma

är du den servitrisen då eller

2008-11-30 @ 12:50:56
Postat av: jonna

Ja men hon skriver ju att hon är som Jonna fast mig kan hon hantera. Tyken och allt var det var det stod.

2008-11-30 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback