13/10 -08[Underbara helg]

Jag och Mange har haft en underbar helg :)

lördagen fick jag god frukost och i paketet fick jag två rör med boda nova glas (älskar boda nova glas) och fina blommar. Mange hade även planerat en liten utflykt med picknick, men vi vaknade sent och vädret var inget vidare så det blev på söndagen. Eftersom jag fick nya boda nova så tyckte vi det var dags att sätta upp de skåp vi köpte för 2 månader sedan och medan vi var igång fixade vi annat i lägenheten med. Sen blev klockan sent och Mange fick min present och sen somnade vi gott ♥
    

söndagen vaknade jag klockan 7 och kunde inte somna om så jag gick runt och plockade undan och startade några maskiner med tvätt, sen när klockan blev 9 väckte jag Mange med frukost på sängen. Vi tog en långpromenad med Disa och när vi kom hem packade vi till picknicken och åkte iväg. Vi åkte till handikappsbadet i Tylösand och gick deras fina slingor där. Vädret vad underbart och sällskapet var perfekt och matsäcken var jätte god.
När vi kom hem fixade vi lite till med lägenheten, vi fick bland annat upp lampan i hallen.
          
Jag hittade Manges kvarglömda leksaker, men gubben i stubben hade snott dem, så jag försökte charma honom genom att leka gumman i tunnan (HAHA)
  
Man kan säga att våran present till varandra var att göra ordning i lägenheten och det var omtyckt av oss båda:)
                

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fint det blev med skåpen det ser ut som om dom är I väggen. Lycka till ifortsättningen till er båda.Kram

2008-10-13 @ 16:32:12
Postat av: MLi

Naw :)

2008-10-13 @ 19:51:49
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback