14/10 -08[legat i rabatten]

God kväll dear blogreaders.
Jag läste två kapitel i historia boken och sedan begav jag mig ut och började ta bort våra land. Givetvis hade ju någon åsikt om detta och idag var det vår kära granne brevid. Hon tyckte det var lite dumt för hon tyckte vårat ogräs, nej sjögräs mena jag är så himla vackert. Jag tycker det ser för jäkligt ut, men hon fick iallafall en bibban med ogräs, sjögräs(!), så hon kunde ha i sin trädgård.

Sen kom Sara förbi och lekte med Disa medan jag låg på alla fyra och svor åt blommorna. När Sara hade åkt hem kom killarna på att vi skulle hem till Sara och Martin för att äta mat och surprise surprise blev det tacos:)
Jag och Sara ska sy våra Halloween kostymer ihop, så en dag när vi båda kan ska vi iväg och leta tyg. Ska bli kul.

Nej nu hoppar jag snart i sängen är så trött

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för igår vännen!! Puss!

2008-10-15 @ 06:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback