27/10 -08[Lite sjuk]

Disa har sedan förrgår betett sig lite underligt under våra promenader. Hon kissar väldigt ofta, som om hon markera revir så jag trodde att hon kunde vara könsmogen men sen tänkte jag att det kunde vara urinvägsinfektion. Men när hon sedan inte ville bajsa blev jag orolig, eftersom hon tuggar sönder mycket saker kunde det ha fastnat något i tarmen eller dylikt.

Jag ringde till veterinären igår och fick en tid idag. Hon hade urinvägsinfektion och går nu på antibioka, och inget trasigt ben har hon heller:D

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Lilla Disa.. Hoppas det hjälper med antibiotika.

Pussa henne från mig..

2008-10-27 @ 16:13:17
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback