30/10 -08[Det blir värre framåt natten]

Idag har jag och Ida med hennes sytser och syskonbarn spenderat en dag i Göteborg. Ida fick en tid till The Studio där och ville ha med oss. Visst ville jag följa med, väl framme i femman huset gick vi runt och kollade lite i affärer och sedan letade vi reda på vart vi skulle vara under dagen.
Jag orkar inte berätta om allt, men jag kan berätta dagen med ett ord : VÄNTETID.
Eftersom vi var 6 stycken blev vi indelade i två grupper och när min grupp var klara med sminkningen hade Idas grupp kommit till andra ombytet och när vi skulle gå in var de klara, och när vi var på andra ombytet fick de kolla på sina kort. Men när vi var klara fick vi vänta nästan 1½timma på att få kolla på korten.
Där inne var det en mycket otrevlig flicka. Hon blev sur för att jag inte ville köpa något kort och sur på de andra flickorna som bara ville ha sitt syskonkort, för då säger hon att det var onödigt av dem att de tog deras tid för att bara ta ett syskonkort. Det var ju väldigt begåvat sagt.

Nej, The Studio är ren dynga. Inte nog med att 2/3 av Sverige har vart där de är ju bara för att tjäna pengar men bryr sig inte om sina gäster.


Kommentarer
Postat av: Revo & Ida

Hahahah det är ju JAG på bilden tyckte jag kände igen mig asg

Hahahaha Men roligt hade vi iaf..

Kramiz

2008-10-31 @ 14:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback