3/10 -08[Låter illa]


Är det någon som har hört Jonas Brothers? Ja det kan säkert inte vara någon dom missat dem.
Första gången jag såg dem var på Ellen och alla småtjejer hade en sådan hyssterik över dem, då hade jag inte hört de sjunga. En dag uppträde de på ett tak och jag trodde det var ett skämt! Fan vad illa det lät. Jag trodde de skämtade men de sjöng så illa hela låten och nu kan man ju höra de på radion och det låter lika illa där. Hur kan man skriva ett kontrakt med dem när de inte kan sjunga?
Ja detta är min åsikt och jag väljer att inte lyssna på dem.

Kommentarer
Postat av: Linda Babe

Om 10 minuter kommer deras film på disney som jag tror att bina vill se. den heter camp rock. själv vill jag se den för att se om det är något att se.....

2008-10-03 @ 18:51:52
Postat av: Linda Babe

Om 10 minuter börjar deras film på disney camp rock och jag tror att bina vill se den. själv vill jag se den för att se om det är något att se....

2008-10-03 @ 18:54:18
Postat av: Linda Babe

hoppsan kom den med två gånger.... inte meningen.

bina ville inte se filmen!!! och egentligen inte jag heller, för den verkar bara så dålig

2008-10-03 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback