3/10 -08[Monster trötta]


Idag har det varit full rulle. I morses åkte jag och Disa till stallet där hon busade med Tille sen när jag red var hon i bilen. Disa var jätte duktig upp i stallet idag, blir så glad och nöjd.
Sen åkte vi till Ida hos hennes föräldrar där hon fick träffa Revo. Det märktes att de saknat varanade. De fick busa lite och under tiden gick jag och Ida och bakade kladdkaka efter det blev det ut i skogen och leta efter svamp. Vi lyckades fylla 1/4 av en ica påse. Haha vi blev helt snurriga i huvudet.
När jag och Disa åkte hem var vi båda döda höll nästan på att somna i bilen.

Berättade för våra svampplockande vänner om vad jag hade gjort. Haha de låter nästan som dessa sköna gossar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback