4/10 -08[Hemlig agent]


God morgon.
Mange försov sig i morses som tur var vaknade jag lite i tid så förhoppningsvis kommer han inte jätte försent. Det är andra gången denna vecka.
I natt drömde jag en häftig dröm. Jag var en hemlig agent, eller höll på att bli och min kollega var Kurt Russel. En aning häftigt var det minsann tills vi skulle simma över en sjö med snorkel och jag bara flöt upp med min rumpa, haha.

Idag ska hör städas, iallafall dammsugas och plugga en massa onödig information..

Kommentarer
Postat av: Linda Babe

jag ska oxå städa idag.....

2008-10-04 @ 10:33:37
Postat av: bitte

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

2008-10-04 @ 14:06:35
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback