6/10 -08[Prov]

Om några timmar är det dags för mitt naturprov. Jag har läst genom boken 2 gånger och skrivit ner lite stödord men jag känner på mig att han kommer ha krånglat till det och ska fråga hur vissa saker uppstår och sånt. Det kan jag inte!
Hade även tänkt lämnat in min uppstas till Göran idag men eftersom jag kom på att jag hade naturprov blev det inte så. Är halvklar med uppsatsen.
Idag skulle jag och Mange satt upp lister och våra skåp, men efter mötet orkade vi inte det och jag behövde plugga.

Nej nu ska jag ta och gå genom det för en sista gång. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: mamma

tänker på dig och efter allt du gått igenom under denna period så förstår jag om det skiter sig men man kan inte göra bättre än bra,puss

2008-10-06 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback