14/9 -08[Öl och mera öl]


Igår kväll ville Mange gå ut och jag var uttråkad så jag sa att de kunde vara här. Trodde först att det var ett fåtal folk som skulle hit men det blev lite mer, och allt gick bra.
I morses vid 3 tiden ringer Johan och undrar om jag kan köra hem honom, och visst ställer jag upp han bor ju långt från stan. Åker och hämtar honom, sen ska LJ med, och Anders och de var så roliga bak i bilen att jag trodde jag skulle kissa på mig. När jag lämnade av sista man, Johan, tänkte jag vad skönt det ska bli att lägga sig under mitt varma täcke och somna. Men när jag la mig under täcket kunde jag inte somna så jag frågade Mange om han kunde berätta en godnatt saga, javisst. 
-Det var en gång en flicka.
Mer då?
-Mummel mummel..
Va? Vad sa du?
-Omen (argt och vänder sig om)

Haha jag skrattade lite.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Hahahah så Mange berättar godnatt saga för dig :P tss det ska jag be Danne göra när jag inte kan sova hahaha..

Kramiz

2008-09-14 @ 16:39:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback