15/9 -08[Den tråkiga dagen]

Idag har jag varit jätte uttråkad och känt mig krasslig och stressad samtidigt.
Det är inte alls mycket som har blivit gjort idag, jag har räknat lite på matten, i morgon ska jag räkna mer och läsa historia.
Disas uppfödare Sara ringde innan och ville höra hur allt var med oss och Disa, tyvärr blev det inget långt samtal då vi lagade mat och jag hörde inte så mycket. Vet inte om min telefon börjar bli äldre eller om min hörsel sämre eller båda och. Sen ringde min Sara och undrade om jag ville rida Jeason när hon longera honom i morgon. Självklart.

Nu har vi ätit god mat och kollat på två avsnitt av Rederiet. Åh Uno det är min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback