17/9 -08[Mätta, busade och trötta]


Vid 3 kom Ida och Revo förbi och åt lite mat som jag hade gjort, jag hade nämligen gjort lite för mycket. Disa och Revo busade lite sen gick vi till Coop och vägade Disa och hon väger nu 11 kg, 2 kg under Revo hehe. Efter det åkte Ida och Revo hem och jag hade hoppats på att Mange var hemma men då får han jobba över idag med. Så typiskt varje gång jag planerar något händer det jämt något. Får se när han kommer hem idag.
Jag är så äckligt trött så jag tänkte vila men jag måste läsa mer Historia.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Ja den lilla börjar bli stor nu hahaha rackare att hon börjar väga som Revo hehehehe...

Hon e jätte duktig lilla Fisan..

Heheh Revo sover som en stock..

Tack för maten föresten =)

2008-09-17 @ 18:00:28
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Revo

DU SKA INTE MOBBA MIN ROSA MÖSSA....

Du är bara avis... Mohahahahahah tssssss

2008-09-17 @ 18:29:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback