20/9 -08[Fyllesnack, haha]

i
Igår när Mange kom hem hade jag svårt att somna om, så vi låg och prata lite. Jag märker att han håller på att somna när det han säger inte rör sig om det samtalsämnet vi har.
Jag sa att jag hade svårt att somna
Han: säg till om du behöver hjälp med nåt.
Jag: ja, jag kan ju inte somna
Han: sätt i embalaget eller värdekortet i framrutan.
Jag: ??

Det var lite kul tyckte jag så jag spann vidare på detta och förskte se vad jag mer kunde få ur honom. Jag frågade när det är ebb och när det är flod.
Han: Ebb är det när Emelie kommer hit.
Jag: flod då?
Han: det är det hela tiden annars, jag såg den innan.

Haha, jag låg och kved mig av skratt. Men helt plötsligt börjar han kvickna till och tycker jag är jobbig, men då berättar han en jätte gullig saga för mig så jag kunde somna:) Gulle min pojkvän ♥

Kommentarer
Postat av: MLi

Hahaha mitt nya smeknamn då eller? Ebb. Haha!

2008-09-20 @ 12:24:16
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback