10/4 -09[Fy sjutton vilken dag]


Gårdagen började med att söta Sara kom förbi på morgonen med ett påskägg med godis i:)
Men sen gick det utför!
Jag skulle lämna Disa på hunddagis och vet inte vart det ligger så jag tar GPS:en, som inte har något batteri! Sambon försökte leda mig, men det gick inget vidare. Ringde dagiset och kom fram:)
Jag kom fram till första butiken och möts utan en förskräcklig syn! Det ser ut som fan vid godiset. Lycka tänker jag. Är där i 5 timmar sen ska jag till nästa butik. Tack och lov funkade GPS:en den biten efter att jag kört helt fel själv först.
Sen blev det av till 3:e butik och GPS:en ville inte mer. Ringer alla som jag kan tänka mig vara vid en dator men ICKE. Jag ringde Diana och fick prata med Johan som kan halmstad jäkligt bra.
Efter det tog batteriet slut på mobilen, och jag kan inte ladda den i bilen för uttaget är trasigt. Bensinen höll på att ta slut. Jag hittade inte luckan i bilen där alla säkringar sitter som sambon sa att jag kunde testa.
Väl framme i 3:e och sista butik var jag så trött att det gick väl inte super bra. Men jag ska dit på lördag så jag håller tummarna. Ska försöka vara där 06:30 så kanske jag hinner.

På vägen hem kom en så tjock dimma så jag såg nästan inget framför mig. Lite otäckt, tänkte på the mist då.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Så hämtade Ida Disa =)

2009-04-10 @ 11:10:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback