12/4 -09[Lite uppdaterat]

Jag har varit kass på att blogga, men jag jobbade torsdag, fredagen var vi på Elmia och igår jobbade jag med.

Som skrivit var torsdagen helt kaotisk men igår var det lugnt och det gick fort. Lämnade första butiken innan 11, det är ett kors i taket!

Elmia på fredagen och det var jätte fint väder och tok mycket folk. Roligt att se på folket, de har härliga stilar. De tycker säkert likadant om mig.
Mustang är min och Lindas bil. Ferrari bilen var en Raikkonen♥. En ny version av General Lee



Vill  ha sån bil

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka bilar alltså kul att det går bra med jobbet nu blir det väl lugnare när påsken är över

2009-04-12 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback