15/4 -09[luktar illa]

mina fötter stinker. Ett tecken på att jag jobbat bra idag:)
Dagen har gått fort och jag har haft det jätte trevligt med mina "kollegor".
Slutade 14 och åke till dagiset. När jag kom dit var de på promenad så jag satt och sola. Sen kom de och Disa gick jätte fint jämte sin kompis. Annelie släppte henne och Disa sprang som ett spjut till bilen och letade efter mig, sen när hon hörde min röst la hon öronen bakåt och hoppade upp på mig. Min lilla dobermann-fia.

Det hade gått jätte bra och Annelie tyckte jätte bra om Disa och Disa om alla där. Hon ska dit i morgon med och leka med nya hundar som hon inte träffade idag.
Nu ligger hon avdäckad i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Den lile lile vovven! Där är hon inte gammal på det kortet. Vad kul att det hade gått bra!

2009-04-15 @ 15:41:29
URL: http://holsljungaspinningochbox.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad skoj att det gick bra!! =)

Man minns knappt att hon faktiskt varit så liten! Känns som en evighet sen :P

2009-04-15 @ 18:58:08
URL: http://sarasvarld.blogg.se/
Postat av: Linda

grattis till stolta matte. kul att allt gått så bra.

2009-04-15 @ 20:38:32
Postat av: mamma

va kul att du hittat ett bra ställe,för er båda och att du har kul på jobbet grattis

2009-04-16 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback