19/4 -09[En bra dag, igår]

God morgon.
Jag fick sovmorgon idag med:)

Igår åkte jag och sambon inlines till Christine och Sebastian med föräldrar och kollde på deras stuga. Christine ville inte riktigt vara kvar där så hon följde med mig hem och sambon åkte till Johan.
När vi väl kom hem satt vi ute på altanen och skrattade åt gamla minnen. Satt där några timmar sen kom Ida med fika.

Senare på kvällen var vi bjudna att grilla hos Johan och Diana. Det var riktigt trevligt och gott, fast jag var inte så hungrig.
Det var riktigt trevligt att lära känna Jessica, har alltid trott att hon inte gillar mig, så kan det gå.

Idag ska jag till Christine igen, mer vet jag inte. Ida och jag pratade om att träna hundarna men vi får se hur det går nu när hon har så ont i armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback