29/4 -09[Tomt så det ekar]

Nu har jag varit ute och bara suttit stilla... gah så tråkigt det är! Håller även på att tvätta så nu ser hela lägenheten ut som en kemtvättlokal. Men så skönt när allt blir rent och det luktar så gott.
Bild

Tänkte att jag skulle göra mat, trodde jag hade bacon hemma men ICKE. Kylskåpet och frysen är så tomt att det ekar där. Får hoppas att sambon vill följa med och bära alla kassar med mat jag tänkte handla.

I helgen ska jag och Disa mysa med Ida och Revo :) Hoppas på fint väder så vi kan grilla och dricka vårt vin(by the River), som för övrigt är förbannatr gott!

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Ja det ska vi =)

Mösinga Mösing =)

2009-04-29 @ 22:03:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback