11/8 -09[Haha karlar alltså]

Min sambo är humor.
När vi åkte från Sara och Martin ringer han och säger (vå åkte varsina bilar) att han ska iväg och byta bil så jag kunde påbörja maten så länge. Ja visst gör jag det. Men bara för att jag ska laga så tar han extra lång tid på sig och när han kommer hem säger han att han kan steka köttet. Han sätter på plattan och springer in i duschen, men det han har gjort är lite mindre rätt. Han hällde inte i något matfett och sen satte han på helt fel platta, haha. Ja jag säger då det!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej! Jag förstår det!! det måste ju vara jätte jobbigt! =/ .. då tappar man ju lixom lusten att kämpa på! för precis som du skrev, det sker ju inte över en natt.. och hundar känner ju av hur vi mår som personer, och om du har med Disa någonstans och får blickar av personer el liknande, så känner hon ju det.. att du kanske blir spänd osv. och då går hund-träning aldrig bra!.. du borde ju ha massa possitiv kritik på det hon gör bra! och på det som hon har förbättras i! . Jag tycker du verkar jätte duktig som iallafall tänker ta tag i det och försöker kämpa på! Det är ju mycket värt! =D!

bara du vill tillräckligt mycket. så kommer du nå dina mål!

2009-08-12 @ 07:49:45
URL: http://friidus.blogg.se/
Postat av: Frida.

å, föresten! Tack för den possitiva kritiken! det värmer alltid lika bra=D

2009-08-12 @ 07:51:25
Postat av: Zandra

Hahaha.. =D

2009-08-12 @ 20:04:30
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback