13/8 -09[Stadsträning]

Jag och Disa hade en jätte trevlig stadspromenad nyss. Hon var jätte duktig, jag var så glad och jag var så lugn och vi förstog varandra. Helt perfekt.
Vi gick förbi hundar som Disa bara tittade på, jag tappade hakan och berömde henne så mycket att det blev pinsamt.
Jag tänkte att jag skulle testa ta med henne in i affärer och träna på passivitet där.Vi går in på Lady och Lufsen och vad händer? Jo ingenting. Personalen står i det bakre rummet och dricker kaffe och pratar och skrattar och bara tittar på mig, men va jag fattar inte. Medan jag går säger jag högt och tydligt "Vilken kass service de hade här, hit går vi inte igen Disa". Blä vad jag är allergisk mot sånt!
Men våran träning gick som sagt jätte bra ändå:)

    

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga fisen!! =) Så skoj!

2009-08-13 @ 13:49:58
Postat av: Frida

Vad duktig hon är! =) ! Vilka fina bilder!! .. du, vad är det för ras? ! . jag vet.. jag suger på hund-raser =P! (A) . hehe.. jag kan typ de vanligaste bara! =P

2009-08-13 @ 14:10:42
URL: http://friidus.blogg.se/
Postat av: Jonna

Duktig liten vovve, och såna där jäkla nochalanta expediter. Kicks fasoner, för gå in i en sån affär och få hjälp. NOT!!

2009-08-13 @ 18:30:36
Postat av: Zandra

Dom är lite speciella på det stället.

2009-08-13 @ 19:42:10
URL: http://xadra.blogg.se/
Postat av: ida & revo

GÅ INTE DIT...

GÅ till Malin istället..

Duktiga Disa.

2009-08-13 @ 22:15:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback