19/8 -09[Syndat]

Nu har jag syndat. Fy på mig!
Jag var nere i stan och kollade på underkläder på Lindex. De brukar ju ha ta 3 betela för 2 så jag plockade lite, men det visade sig att alla inte var 3 för 2. Lite knasigt.

Om sanningen ska fram kommer jag synda snart igen. Jo men kom igen, jag behöver faktiskt underkläder. Iallafall sockar! Om någon läser så önskar jag mig sockar i födelsedagspresent, julklapp, namnsdagspresent. (Inte från dig samnbo!)
På tal om det, sambpn har namnsdag idag. Grattis


Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack, jag är inte klar än, ska fixa headen lite så den blir mer personlig. Det är kul med förändring!



Haha, rolig stavning på "sambo" ;)

Det är alltid kul att synda men inte för plånboken. =P



Det är bara för dig att masa dig hit så kan vi gå spåret tillsammans, jag kommer inte springa varje gång utan bara nån gång i veckan tills konditionen är bättre. Och gå vet du väl hur man gör. ;)

2009-08-19 @ 17:09:42
URL: http://xadra.blogg.se/
Postat av: Zandra

Absolut inte ;)



Två varv brukar det bli och går man i raskt tempo så tar det ungefär 45 min, så ska man juh även gå dit och hem igen. För dig blir det lite längre men du kan juh alltid ta bilen till mig.

2009-08-19 @ 18:35:08
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback