29/8 -09[Mycket på en dag]

God morgon.
Sovit bra, trots ovädret i natt? Det har jag gjort ;)

Igår var en fullspäckad dag! Jag hade 4 butiker, jobbade från 6-13. Har jätte ont i mina händer nu. Jag var jätte trött och kunde somnat på vägen hem, men det gjorde jag inte som tur va. När jag kom hem lagade jag mat, som förövrigt blev bruch för mig, sen var det iväg till Fynda för att möta som Sara.
När vi skulle lämna parkeringen och åka vidare till stallet hade jag fått punktering, en riktigt platt en. Jag åkte sakta till Statoil och bad om hjälp. En jätte hjälpsam kille blåste upp däcket och berättade att jag hade en skruv i däcket så jag fick bege mig till JJ's däck och han där hjälpte mig jätte snabbt.
Tack så hemskt mycket killar (inte för ni läser det här)


När jag hade fått ett helt däck begav jag mig till stallet och tränade Disa, det gick super bra. Jeason var en perfekt störning. Jag kollade även på Saras valp Lilja. Höll på att smälta när jag såg hennes tassar. (Åhh Disa du har med varit så liten.)
Sen hade jag bråttom. Vid 17:15 åkte jag hem och jag skulle lämna Disa till Sara 18:20 för att sen vara hos Ida 18:45. Stressigt! Jag hann med lite försening ;)

Berättar om igår kväll i ett annat inlägg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback