9/8 -09[När vissa har semester]

Tydligen har varmvattenberedaren tagit ledigt på helgerna. VI har inget varmvatten, så nedrans jobbigt det är.

Jag och Disa åkte till Martin och Sara innan för att göra klart bordet, men klar med slipningen så nu är det bara betsen kvar, får se om det kommer mosaik med.
När jag stod och slipade satte jag Disa vid deras källardörr och där satt och låg hon utan att säga något, jätte skönt.
Sen gick vi upp till paintballskogen och där tränade jag på att hon skulle sitta stilla när de sprang iväg och när de kom till tältet, gick hur bra som helst. Är hel nöjd.
Ska träna massa passivträning nu när det snart är dags för agility.

Hade tänkt lägga upp bilder men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback