14/12 -09[10 dagar kvar]

Hejsan hallå.

Förstår att ni saknat min uppdatering. Blir så dåligt när man inte har internet. Kommer göra en liten kort resumé om helgen som var.


I fredags åkte jag till Svenljunga och var hos Marie och spelade skitgubbe långt in på natten med Micke.
Lördagen vaknar jag upp, inte alls lika berusad som på natten, men inte körduglig. Men jag trotsar lagen och åker till Svenljunga, väntar på Christine och sen begav vi oss till Borås. Bägga var bakis och gnälliga, trots det hade vi kul.
Söndagen vaknar jag upp utvilad och ger mig glatt ut på en morgon runda med pappa och Disa, sedan skyndar jag mig in i duschen och på med kläderna för att åka till Sara där luciabaket hölls. En riktigt mysig dag som slutade med pizza och Johan.

En riktigt flöthelg med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback