5/12 -09[IKEAs kundradio]

Nu är jag tillbaka från IKEAlandet. Vi for till Helsingborg för vi ville gå på Välaköpcentrum med.
Det första vi hör när vi kommer in på IKEA är att deras kortläsare är ur funktion. Detta hörde vi var 30:e sekund, jätte irriterande kan jag säga.


Vi plockade på oss det vi ville och ställde kundvagnen i ett hörn och gick in på Väla. Den storleken på varuhus var jag inte beredd på. Alla butiker jag saknar fanns där och vi gick in och strosade runt där. När vi vart där inne ett tag tänkte vi att nu måste ju ändå kortläsarna fungera, men ICKE!

Diana och Sara springer ut och tar ut pengar och när det närmar sig våran tur, ja tamej fan då funkar kortläsaren!

Jag har haft jätte kul idag, det var mysigt att gå runt där med er :)

Kommentarer
Postat av: tarja

Vad jobbigt att höra det hela tiden. Det där med kortterminaler är en pest under juletider...

2009-12-06 @ 20:23:40
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback