8/12 -09[Hur tänker du?]

När jag jobbade kom en tanka upp och jag kunde inte sluta tänka på det.
Började bli väldigt irriterad på tanken ju mer jag tänkte på det.


Jag bara undrar hur fasen du tänker ibland, om det ens finns någon tanke där uppe.
Är det som så att du tror jag är en konkurrant så du måste förfula mig? Jag tycker inte jag ser ut som någon Victoria Secret model, men jag är förbannat snygg när lampan är släckt.
Att sitta och snacka om mig när jag inte kan försvara mig är fegt! Om det är det spelet du vill spela så kan jag ringa och berätta massa historier om dig med.

Bara för att jag kanske inte visar det så har jag faktsikt känslor och jag tycker en jävla massa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får berättta sen! Kramar!

2009-12-09 @ 06:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback