24/2 -09[Förvånadsvärt duktig]


I morses (en stund sedan) gick jag och Disa till ängen där hon fick springa av sig, men hon verkade inte vilja springa för mycket så jag började träna inkallningar och stanna kvar. Det gick jätte bra.

Rätt som det är får Disa en väldig fart och springer mot stigen och skäller, då ser jag någon gå där. Jag ropar glatt på Disa och hon kommer rusande tillbaka till mig men gör en U-sväng runt mig och tillbaka men jag är likasnabb jag och ropar tillbaka henne. Sen tränar vi och leker utan att hon bryr sig om person på stigen som även hade en stor hund med sig. Hur bra är inte hon?!
Helt nöjd med morgonens insats.
    

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga fisen! =)

2009-02-24 @ 11:19:28
URL: http://sarasvarld.blogg.se/
Postat av: Zandra

tyvärr inte.. denna gång började en annan granne tvätta kl 18 och jag hade tid till 19.. sa det till henne men hon verkade inte fatta nånting.. :S



2009-02-24 @ 11:21:39
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback