7/2 -09[Myt?]

Jag gick och funderade på jobbet om skolan och så kom jag tänka på idrott och då kom jag tänka på mens.
Fråga mig inte hur eller varför.

Men när jag gick där och tänkte på detta kom jag på att man brukade få "sjuk-stämpel" om man sa att man hade mens, för då kunde man ju inte springa och hoppa eller ligga ner.
VA?! Vem fan har kommit på den myten?! Det är bara att stoppa in en tampong eller använda binda, är man osäker använd båda.

Haha, jag säger då det, mina tankar är normala.

Kommentarer
Postat av: Frida

fina tankar du går runt med då :D nej du jag vet inte vad jag har gjort med min rygg, antagligen sovit konstigt inatt eller något...ja äntligen kommer dem hem. ush, har varit en lång vecka...:/

2009-02-07 @ 15:07:42
URL: http://thegirlwithattitude.blogg.se/
Postat av: ida

Hahahah knas fia =)

Lika knasig som mig

2009-02-07 @ 18:02:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback