6/1 -09[Vill du ha wasabi?]

Jag och Ida var på Coop och skulle inhandla lite och hon ville gärna ha naturgodis och plocka till sig wasabinötter.
När vi stod i kassan och jag packade i varorna kom Ida fram och frågade om jag vill ha en wasabii, ja visst sa jag och stoppa den i munnen och började tugga.
Den är stark säger Ida och precis när hon säger det så känner jag hur det bränner i tungspetsen, jag springer till närmaste papperskorg och spottar ut skiten. Ida och alla andra skrattade gott åt händelsen. Inte jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

asg Hahahahahb skrattar fortfarande hahahha..

Specielt när jag ser ditt stop röda ansikte hahahaha..

Skade glädje är den enda sanna glädjen ;)

2009-01-06 @ 20:22:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida

asg Mohahahah... Skrattar fortfarande åt när du säger Aaaaa och du blir ill röd i ansiktet och springer till närmaste papperskorg..

Hahahah

Skade glädje är den enda sanna glädjen ;)

2009-01-06 @ 20:26:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Din babe Linda

wasabii peas är bara såååå goda.. ända sen jag åt det på hawaii för första gången för 7år sen är jag häftigt förälskad i wasabiiärtor och inte nötter. det tål jag ju inte. men ärtorna är bara så goda. blev du bättre då min lilla bitch, för det renar ju ut näsan ganska bra tycker jag.. puss

2009-01-07 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback