15/7 -09[Bullfest]

God morgon.
Jag har fått en kanonstart på dagen. Vaknar av att sambon kramar om mig hårt, och sen kom en fyrfoting och ville mysa med oss :)
  
Idag kommer Emelie och Nova hit, för jag ska passa Nova en vecka medan Emelie är i London och shoppar som en galning. Hon ska även lära mig baka muffins så de inte blir misslyckade igen. (Kul att du tyckte om dem Sara)

Snart ska Emelie flytta hit, då kommer vi träna hårt. En dobermann, en pudel och en tollare, lite senare en labrador ;)

Solen verkar vilja hälsa på idag med :)  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra att du kommer :) Ida kommer ju inte och inte Rolles tjej heller! Det är du och jag och Jessica som får skaka liv i festen! ;)

2009-07-15 @ 11:21:09
URL: http://mlimaria.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Åå snart är Revo gammal =(

Då blir det han och jag som får sitta och titta på =)

eller snarare softa =)

2009-07-15 @ 12:50:10
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

De va goda! =9 Vill ha mer.... höhö!

Solen var bara för stunden, snyft... Nu regnar det ju o massa åska! :S

8 veckor kvar!

2009-07-15 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback