18/7 -09[Svullen]

God morgon.
Sovit gott? Det har jag gjort.

Sent igår kväll skjutsade vi Maria till Skrea där hennes män fick ta hand om henne ute på krogen, och vi begav oss till Martin i paintballskogen. Där släppte jag hundarna och de var överlyckliga! Fasen vad Nova kan springa fort! Hon sprang i kapp Disa när hon ändå sprungit tio meter före ganska fort.
Disa har lärt sig att frisbee är kul nu:) Jag blev så glad, det kan bli något av henne.
Jag kastade iväg frisbeen och lät Nova apportera tillbaka den, så söta.
Synd att Emelie tog med sig Novas hörsel till London.  

I förrgår hade jag ont i mitt öga, kändes som jag blivit slagen. Igår var det svullet och lite rött. Idag är det jätte svullet och rinner från det.

Kommentarer
Postat av: ida

Akta så du inte fått ögoninflammation.

Kram

2009-07-18 @ 12:23:00
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback