20/7 -09[To do list]

Hejsan.
Idag är vi alla ett par tröttisar. Sambon och hundarna sov länge, de gick upp nära jag kom hem från jobbet.

Igår var jag och sambon hos Martin och Sara nästan hela dagen. Sambon hjälpte Martin att göra ordning i paintballskogen och jag busade med hundarna. Lekte med döva öron kan jag säga.
Jag och Sara tog oss en lite bär runda med hundarna. Massa smultron, hallon, blåbär och körsbär. Allt var så gott och hundarna glupsa i sig med:)
När vi kom tillbaka till killarna som spelade var lilla Nova trött. Det var full rulle nonstop för henne, massa nytt folk, paintballskott som ven i skogen och folk som sprang fram och tillbaka.
Både Nova och Emelie kommer vara så nöjda när de åker hem igen. Idag landar hon i Sverige :)

Nu ska jag lägga ut en MASSA annoser på nätet och städa i förrådet (phu)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för sällskapet!! =)

2009-07-20 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback