30/7 -09[Lite nytt]

Det blev inget fix med bordet idag, men nu har grejerna inhandlade till makeovern iallafall.
Vi har fixat en massa annat jox här hemma idag, lösa lister och lampor som ska upp och lite till.

 
För ett tag sedan när jag städade undan grisens röv plockade jag bort överflödigt krimskrams på hyllan ovanför datorn, men jag tyckte det såg lite tomt ut med bara en fotoram på nedersta hyllan så den fick en ny kompis idag.


 

Sen satte vi även upp en tavellist mellan våra glasskåp. Vi har även fått lite grönt liv i lägenheten. Lyx;)
 

När vi städade köket hittade jag mina nya oanvända grytvantar som blev inhandlade förra året så de fick komma upp likaså. Hittade en snygg gammal krok som de får hänga på.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Fint det blev.

Alltid lika kul att göra om i hemmet =)

2009-07-30 @ 21:41:13
URL: http://xadra.blogg.se/
Postat av: tarja

Vad duktig du är...

2009-07-30 @ 22:07:23
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

NICE! Kommer snart hem...... =)

2009-07-31 @ 11:06:49
Postat av: Anonym

Va fint det blev =) Duktig du är =)

2009-07-31 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback