6/7 -09[Tji fick du]

Hejsan hallå.

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat helgen i Svenljunga och lite i Göteborg.
I lördags var det kullträff för Disa i Göteborg, Angered, och Emelie med Nova var så snälla och följde med.
När vi kom fram var det som Disa kände igen sig för hon började dra jätte mycket mot uppfödarens lägenhet. Disas syskon var alla lika till sättet, det är ganska häftigt att det kan bli så trots olika uppfostran osv. Alla kom jätte bra överrens med, det var jätte kul :) Blir en till vintern med, då hoppas jag alla kommer.


Nu ska jag och min sjuka mage lägga oss. Mer sen

Kommentarer
Postat av: Sara

Så sött kort! Krya på dig gumman!

2009-07-06 @ 14:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback