25/6 -09[Det gäller att spara!]

God morgon.
I natt har jag sovit gott, fast jag har nog drömt de mest konstigaste drömmarna någonsin.

Jag har precis betalt mina räkningar, och jag blir förbannad över att jag inte sparade undan en hel del av skatteåterbäringen. Ni som "bara" har 2000-3000 kr kvar att leva på denna månaden, det är lyx. Jag har 500. Mmm man ska inte klaga så mycket!


Om en liten stund ska vi äta frukost, sen ta en morgon promenad ihop med Disa och sen ska vi åka till Halmstad med sambons hoj. Jag är väldigt nervös, inte för att åka med honom för han kör jätte bra. Nej jag är rädd att han helt plötsligt ska gå av. Ni som inte sett honom i verkligenheten, han är lång och jätte smal.
Jag hör av mig när vi kommer hem så märker ni hur det gick

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går bra ska du se!! =)

2009-06-25 @ 11:27:52
Postat av: Jonna

Vem är det som ska gå av, Magnus eller hojen? För Magnus är ju oxå lång och jätte smal...

2009-06-25 @ 11:41:12
Postat av: Freda

Haha du är så kul Jonna! Givetvis pojken.



Det gick faktiskt jätte bra :) Inget att vara nervös över.

2009-06-25 @ 16:55:59
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Diana

Du är inte ensam om att leva på lite pengar... hatar det=(

2009-06-25 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback