15/3 -09[Nu är våren kommen mor]

Ja det tycker jag att jag får lov att säga. Det är näst intill inga moln på himeln solen lyser och värmer, alla tvättar sina bilar. Det kan inte bli mycket mer vår än så.


Jag och Disa har vart ute på långpromenad. Gick 10:30 kom hem vid 12:50. Vi gick runt kyrkan men stannde på en äng och tränade och Disa var jätte duktig och snabblärd. Så stolt och nöjd. Sen begav vi oss mot Ida och Danne, och där fick Disa busa med Revo, och även där tränade jag. Jag tränade på att gå runt Revo och även att Revo gick runt Disa när hon satt stilla. Kalas bra, jag hoppas verkligen att det kan gå ungefär lika bra på hundkursen sen.

Nu ska vi sätta oss ute och bara koppla av.

Kommentarer
Postat av: ida

Fisen är SÅ duktig..

Längtar tills kursen börjar =)

2009-03-15 @ 13:31:28
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag har gett ditt nummer till Cina som ska försöka sig på att lägga in saker på bloggen. Ifall hon inte fattade så lovade jag att du skulle hjälpa.

2009-03-16 @ 08:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback