28/3 -09[Ojoj, vad duktiga vi var]

Imorses begav sig en nervös Frida och sambo bort till vallarna där hundkursen är.
Jag ville att sambon skulle ta Disa denna gången och träna själv, tack och lov var vi bara 6 deltagande så det var ingen panik.
Sambon skötte sig jätte bra och det såg bra ut. Sen skulle vi har lite ensamträning med Elisabeth så då tog jag Disa. Det gick JÄTTE bra och Elisabeth tyckte vi skulle ställa upp och tävla lydnad. Wow, tack ska du ha :) Jag och sambon hoppade av glädje när hon sa det.

  

De bytte hundar med varandra. Disa skrek efter husse så hon som höll flög :S
  

Jag och Disa på "one on one"
 

Man ser så grymt het ut när man tränar. Skiten jacka, mycket i fikerna så man ser på tjocken ut, håret står åt ALLA håll.

Kommentarer
Postat av: ida

Vilka härliga bilder.

Jag va på snudden till att åka o hämta revo o skita i att arbeta hehehe :P

Nästa lördag here i come =)

Roligt att Mange följde med nyttigt för både han o Disa..

Attans att jag missade gången när vi byter hundar SÅ kul =)

Kram

2009-03-28 @ 16:29:33
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja man kan nästan inte tänka sig att Fisen varit SÅ liten fniss sötis är hon iaf och Revos tjej kommer hon alltid att vara <3 <3

2009-03-28 @ 17:52:21
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Diana

Va kul att det går bra.

O vem bryr sig hur man ser ut!

2009-03-29 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback