27/5 -09[Beröm]

God eftermiddag.

Jag idag har jag och Disa varit en sväng på Gekås, mest jag. Det blev en del Disa saker och lite behövande till mig och sambon.
När vi var på väg hem fick jag sms av Ida om vi skulle äta thai och eftersom jag var väldigt hungrig tackade jag ja och trampade lite extra på gasen. Vi slängde nästan i oss maten.

Min chef ringde och berättade att mina affärer ser jätte fin och bra ut, blev så glad för jag tycker jag slarvat med dessa.
Jag är super trött, ska försöka vila igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

När ska vi ta thai då? =) Varit tal om det länge nu.... ;-)

Duktig du e som gör så bra jobb att du får beröm!

2009-05-27 @ 20:04:24
Postat av: Ida & Revo

Hahah ja visst va det romantsikt.

Hahaha :P

2009-05-27 @ 22:46:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: mamma

så är det, då man tro att allt är dåligt så ser någon med positiva ögon och så får beröm.

2009-05-29 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback