28/5 -09[Min dag]

Idag vaknade jag kl 07 av att en viss person skickade sms. Nämner inga namn men Sara borde känna sig skyldig.
Kunde inte somna om så jag gick upp och började städa, och när sambon kom hem från sin första mc lektion började vi göra ordning lösa lister och sätte upp lite annat skit.
Bild

Vid 13 åkte vi och åt pizza med Martin, såklart blev det En till med vitlökssås (Idas påhitt ;)) Efter det åkte vi till han och Sara för att hjälpa till i trädgården, blev en massa massa små sten som skulle läggas.
När Sara kom hem var det hon som tog över spakarna i traktor och Zandra och Andreas kom och följde med. När vi tjejer kom tillbaka hände en liten olycka. Jag och Zandra hoppade av traktorn och Sara ska köra in på trädgården men då lyfter framdäcken på traktorn, mer och mer. Den vara så nära att tippa över, men som tur var gjorde den inte det. Sara lyckades styra ner den på deras mur. Jag och Zandra stod med hackorna nere och var helt stela. Inget hände med Sara förutom att hon blev rejält chockad.
Hon var modig och hoppade upp i sadeln igen och tog sig en tur med eländet när killarna hade fått tillbaka traktorn på marken igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyft... e fortfarande chockad....

2009-05-29 @ 06:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback