11/11 -09[Giriga idioter]

Hejsan.

Vårat tangentbord lever sitt egna liv därav brist på uppdatering.
Jag har jobbat idag, och det har gått otroligt långsamt fastän jag var klar 40 min tidigare än vad jag brukar. På det sista stället hade de telenor försäljare. Eftersom de sett mig jobba där frågar de inte mig tänkte jag. HA, där fick jag mig en smätt på näsan.

(Samma som telenor;))


Han börjar prata om detta strålande abonemang han vill sälja till mig, och jag nickar och ler. Han tar nu fram en lapp och vill att jag ska skriva i mitt personnummer.
Stopp stopp!
jag - varför ska du ha mitt personnummer? Jag har inte sagt att jag vill ha nåt.
han - men det är ett klockrent erbjudande.
jag - jag är nöjd med mitt abonemang jag har.
han - klart du är, för du vet ju inget annat.
jag - nu är du en dålig försäljare och otrevlig dessutom!
han -  ja, jag är en dålig försäljare som inte kan sälja till dig. HEJ DÅ

Kors i möse dar vad mycket han måste få sålt med sin super attityd. Girig liten jävel det där


Kommentarer
Postat av: Jonna

Klockorna är för dyra så det blir inget med det!

2009-11-11 @ 20:26:25
Postat av: Freda

Så gulligt att du skriver det via bloggen

2009-11-11 @ 21:12:17
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha undra varför erat tangentbord lever eget liv.... Kanske fortfarande är bakfullt efter det hårda vindrickandet i lördags....



Haha vilken försäljare, d tjänar man inga pengar på o va otrevlig mot en söt tjej!

2009-11-12 @ 06:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback