15/11 -09[Vart är den?]

Vet ni vad jag upptäckte härromdagen?
Det finns ju ingen som helst julreklam på tv, förutom Rustareklamen.
Jag har för mig att förr brukade reklamer komma i november och affärer brukade dekorera sina skyltfönster och i affären likså. Men NEJ. Det är på grund av er julhatare som det inte finns nån ynka liten julkänsla i affärer och tv.


Ni ska klaga att det det dekoreras för tidigt, det är för kallt, snön förstör era liv.
Det är då fan ingen som håller inne med sommaren.

Sluta vara så bittra.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hey hey hold your horses lite nu va. Det är ingen julreklam för att det är alldeles för TIDIGT!!! Lagom till första advent brukar det poppa upp.

Vem är det som är bitter egentligen...

2009-11-15 @ 13:11:43
Postat av: Daniel

oj det e ju jag!

2009-11-15 @ 13:37:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Freda

Jonna: Precis, julmarodör! Det är inte för tidigt. Början av november är finemang att börja skylta, för det inte bara jag som börjar köpa julklappar tidigt för att slippa stress, hjärtinfarkter och brytna ben.

2009-11-15 @ 16:43:28
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Hannah - make-up artist & hairstylist

Sv: Frakten ligger väl på en 20 kr eller något tror jag!

2009-11-15 @ 17:35:50
URL: http://hannahstrauss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, åk till Gekås så får du se jul..

2009-11-15 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback