23/11 -09[Det svarta fåret]

I varje familj bor det nog ett svart får. I våran lilla familj är det den svarta faran, Disa.


Vi är nu hos Sara och Martin efter en, ja vad ska man kalla det, ett svettigt pass i ridhuset. När Disa väl ville så var hon jätte duktig, men det var roligare att springa och prata med de större hundarna (läs hästar)
Jag filmade lite som jag tänker visa i morgon.

Morgondagen bjuder på en jobbig dag. Jag håller tummarna att det går fort.

 Nu fick jag en rejäl nock av Disa, aj som satan det gjorde ont.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha passet var svettigt för mig och min stora hund me... Han ville inte träna han heller igår, var nog luften i ridhuset =P

2009-11-24 @ 06:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback