24/11 -09[Gamla minnen]

God kväll.
Jag sitter här och försöker hålla ögonen öppna och underhåller mig själv, jag måste vara vaken till 00:01, då händer det nåt här:)

När jag var ute på våran kvällspromenad ringer Sara och berättar att hon står utanför oss, så vi skyndande hem ( vi var precis utanför porten) och så värmde jag lite bullar och hundarna busade. Lilja fick lite cpryck ibland, Disa bara stod och tittade på henne.


Vi började prata om gamla minnen från skolan, bla vad man hade på sig och vi kom fram till att det var allt annat än snyggt. Jag skäms när jag tänker på vad jag satte på mig.
Kommer ni ihåg jazzbyxorna som var så genomskinliga att man såg till och med fräknarna på arslet, Filatröjorna  som till slut blev så urtvättade och buffaloskorna?

Vad hade du för stil?

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det va fasen inget snyggt mode.... O de där Savannbyxorna.... usch!

2009-11-25 @ 06:44:09
Postat av: Freda

Haha jag vet! Jag skäms när jag tänker på det. Haha men dina oranga byxor slår allt ;)

2009-11-25 @ 12:39:02
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Sara

Det va ju i 3an... =) haha fy va man såg ut!

2009-11-25 @ 14:02:41
Postat av: Jonna

Bomberjacka och dr.Martins kängor var det på min tid. Vissa hade lila dr. Martins det var coolt. Dock hade jag varken eller men färgglada crocker jeans hade jag, precis som alla andra. Carro hade ett par förskräckligt fina lila crocker minns jag. Och så hade vi alldeles för stora tröjor på oss. Helt så att två personer skulle få plats i dom.

2009-11-25 @ 18:42:31
Postat av: Freda

Just ja, bomberjackorna. Så ful man var på den tiden. Sen hade man nästan alltid två slingor i ansiktet med och resten av håret var slickat.

2009-11-25 @ 19:33:45
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag hade me färgglada crocker jeans! Knallgula, ljusblå och lila.... Och en vinröd bombarjacka :S Gah att man inte skämdes?!

2009-11-25 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback