28/11 -09[Va det nån som sa julklappar?]

Hejsan.
Nu är vi hemme från en riktigt härlig mysig dag i Halmstad:) Solen sken på oss, vi mådde så bra och var så glada.
Det blev en hel del julklappar fastän det inte såg så mycket ut. I morgon ska det handlas ännu mer:)


Efter våran roadtrip åkte vi till painballskogen och kollade så killarna skötte sig. Jag tog med Disa och Lilja på en promenad och tänkte att jag går en stig jag inte gått förr. Vi gick där och knata. Rätt som det är flyger det fram en hare mitt framför Lilja och jag hinner inte reagare innan Lilja skuttar högt och Disa flyger efter den. Jag skrek efter Disa och fick panik när jag hörde hur hon drev så jag ringde sambon och bad honom springa ut i skogen och leta, men när vi la på så kom hon :)

Kommentarer
Postat av: tarja

Typiskt att hon kom tillbaka när ni precis hade lagt på. Men ändå skönt att hon kom tillbaka.

2009-11-28 @ 21:59:34
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Sara

Så gulligt av dig att ta med henne på en promenad! Husse verkar inte bry sig särskilt mycket om henne =(

2009-11-28 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback