4/11 -09[It's alive]

Hejsan hallå.
Jo då, jag lever. Det har bara varit bloggtorka samt en del att göra.

Igår fick jag de böcker och annat jag beställt från canis. Nu blir det hårdträning:)
Jag och Disa har tränat mycket spår och hon är jätte duktig och tycker det är hur kul som helst, det får min motivation att stiga.


I morgon är jag ledig och det ska bli riktigt skönt. Den senaste tiden har jag fått migrän varje kväll och igår hade jag magkatarr som hette duga. Undrar om sambon är sugen på något flötigt ikväll;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Med magkatarr så är flötigt FÖRBJUDET!!! Torrt vitt bröd, filmjölk är ungefär vad magen brukar klara av bara.

2009-11-04 @ 19:34:14
Postat av: Freda

Jag vet, men jag är så sugen att jag dör! ;)

2009-11-04 @ 19:56:36
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är magsyran som lurar dig.

2009-11-06 @ 07:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback