8/10 -09[Halsfluss?]

God morgon.
Även idag vaknar jag av sambons alarm.


Igår åkte jag och Ida till Stadium i Halmstad, vi skulle byta storlekar på våra jackor vi beställt. Tyckte den ena tjejen betedde sig riktigt illa framför oss så jag skällde lite på henne och vips var vi bästa vänner.
När jag kom hem upptäckte jag att jag har fasligt mycket jackor så en del kommer hamna på Tradera rätt fort.

Jag har nog fått halsfluss :( Blev sjuk efter jag hade vart med Ida och Revo på träningen i måndags och febern går upp och ner.
Sambon var jätte gullig mot mig igår, bäddade ner mig och höll mig varm:)

Idag ska jag klä mig varmt när jag går ut, vantar, halsduk.. ja hela köret.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Alexandraida

Va tråkigt att du är sjuk.

Krya på dig.

Kram

2009-10-08 @ 10:09:58
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Djävulen.

uscha =/ krya på dig :)

Postat av: Djävulen.

sv: 90-talet? haha.. du borde skämmas :(

Postat av: DOGGYSTYLE

Äntligen en ursäkt för vantarna ;)

2009-10-08 @ 12:50:12
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback