11/9 -09[Dags för ny operation]

Hejsan hej.
Jag och Disa är nu hemma från dagis, jobb och veterinär. Disa har en ful vårta i armhålan och igår hittade vi en knuta på hennes hals så vi beslutade att veterinären fick kolla upp det.
Han tryckte och pilla och drog och bestämde att vi bokar en tid så han kan skära bort dem. Han måste tycka det är kul att skära i saker för han kom precis in till mig efter en lång operation. Skära skära havre
När jag kom hem bestämde jag mig för att städa, sagt och ogjort så sitter jag på arslet istället. Får se om arslet kan få ett eget liv och resa sig.

 

 


Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

Aha så det va en vårta.

Va skönt att det inte va någonting annat.

Pöss

2009-09-11 @ 14:51:47
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback