13/9 -09[När man blir förvånad]


Hejsan.
Igår åkte jag till mamma och pappa, idag känner jag mig inte alls frisk. Hoppas det är tillfälligt.
I morses ville min hund inte alls ta sovmorgon så jag tog på mig och gick ut med henne.
Vi gick till gärdet och sprang och busade och så tränade jag inkallning när hon fick syn på något eller hade nosen i backen. 8 av 10 gånger kom hon direkt, inte illa men hon lär sig satan så snabbt.
Sen när vi skulle gå hem var grannens hund ute, vilket jag inte såg utan gick på och Disa reste inte ragg inte heller skällde hon utan bara tittade sen hade hon ögonkontakt med mig. Jag kvävde henne med beröm :)

Undrar vad vi ska träna på idag.

Kommentarer
Postat av: tarja

Duktig vovve!!!!

2009-09-13 @ 16:47:02
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: iDa & ReVo

Roligt när det går bra =)

Duktiga Fisen <3

2009-09-13 @ 22:00:10
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback